یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » افتتاح پروژه‌های کنترل آلاینده‌های گازی در خرمدره 

افتتاح پروژه‌های کنترل آلاینده‌های گازی در خرمدره 

کد خبر: 7185

زنجان-رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره از افتتاح پروژه‌های کنترل آلاینده‌های گازی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در خرمدره خبر داد. 

توکل سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۲۴ لغایت ۳۰ دی ماه به هفته هوای پاک اختصاص دارد که امسال شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ۳ پروژه بزرگ زیست محیطی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حوزه کنترل آلاینده‌های گازی در روز ملی هوای پاک ۲۹ دی ماه در خرم‌دره به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره یادآور شد: این کنترل‌گرها در واقع داست کالکتور پیشرفته هستند که با سیستم‌های دیسکی و کپسولی کار می‌کنند و قادرند ذرات میکرونی و غبارها را امحا و کنترل کنند.

وی همچنین بیان کرد: خانه‌های محیط زیست در هفته هوای پاک به طور همزمان در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که سهم استان زنجان ۴۰ خانه محیط زیست بوده و در شهرستان خرمدره نیز ۸ خانه آغاز به‌کار می‌کند.

سلیمانی در خصوص خانه‌های محیط زیست گفت: پویش مردمی و حفظ و ارتقای فرهنگ زیست محیطی و ورود هرچه بیشتر مردم در حفظ همه جانبه محیط زیست از اهداف طرح فوق است.

وی ادامه داد: خانه محیط زیست شهرداری، هلال احمر، دهیاری سوکهریز، کشت و صنعت دشت خرم‌دره بنیاد، سیلیس آرا، مینو، غزال و نهاد کتابخانه‌ها از جمله این مراکز هستند.

کد خبر 5685718

منبع: mehrnews-5685718

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید